95: Gult (64:366)

Minns ni att jag kommenterade bild nr 35 som jag lade in den 8 februari (två stekta ägg med vackra blanka gulor) och sade att jag så gärna skulle vilja hitta inredningsdetaljer i den nyansen? Nå, idag – på pricken en månad senare – har jag gjort slag i saken. Dottern och jag har varit i Luleå och shoppat, och jag har hittat en hel del GULT: två kuddfodral, ett par bordstabletter, ljuslyktor, värmeljus, vanliga stearinljus och en härlig gul salladsskål! Nu ska det bli soliga färger i kök och vardagsrum. Och medge att jag är shoppingproffs som fick allt detta för under 340 kronor 😉 Maken fyllde dessutom jämna år i går och fick så vackra blommor. De passade bra i färgtemat, så de får också vara med här:

Detta inlägg publicerades i MARS. Bokmärk permalänken.

Kommentera gärna!