145: Krans (233/366)

Nere vid en badstrand ska det alltid finnas en livboj – eller en frälsarKRANS som den också kallas. Den är bra att ha om det blir nödläge, men man får ju bara hoppas att den aldrig behöver komma till användning…
Jag gillar sättet som molnen speglar sig i vattnet på den här bilden.

Det här inlägget postades i SEPTEMBER. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 145: Krans (233/366)

  1. Photoalaeales skriver:

    Väldigt vacker spegling i vattnet. Fin bild

  2. Charlotta skriver:

    Jag gillar också kransens skugga på bryggan. Finns mycket i den här bilden. 🙂

  3. Pysselfarmor skriver:

    så fantastiska bilder jag har tittat på hos dig. Jag vet att jag varit här förr, men nu tog jag mig tiden att bläddra igenom alla.

Kommentera gärna!

