119: I mitt fönster (39/366)

Som ni såg på förra bilden så är faktiskt solen framme idag, och numera når den till och med över talltopparna på grannens tomt. När jag satt och åt lunch idag lyfte jag blicken, och vad fick jag se? Jo, I MITT FÖNSTER avtecknade sig en silhuett av en snöstjärna, en juldekoration kvarglömd bakom lamellgardinen…

Det här inlägget postades i FEBRUARI. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till 119: I mitt fönster (39/366)

  1. Gabriella skriver:

    Vad fint det blev i ditt fönster

  2. Vilket härligt foto!! Tur du missade att ta ned den!!

  3. wow, vilken läcker ”shaddow” bild…
    underbar!
    Ja, tur att du missat att plocka ner den där stjärnan….

  4. Maria skriver:

    Vilken fin skugga 🙂

Kommentera gärna!

