Eget tema: Formation (87/366)

När jag kom ut från jobbet häromdagen och stod och väntade på min skjuts såg jag den här isFORMATIONEN precis vid kanten av infarten. Jag tyckte att den var fin, så jag tog några bilder med ”handväskekameran”, en liten Canon IXUS som jag har med mig överallt.

Det här inlägget postades i MARS. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Eget tema: Formation (87/366)

  1. En handväskekamera DET var ingen dum ide! 🙂
    Se så mycket bra man inte skulle missa med en så’n!

    http://fototrillian.blogspot.se/

Kommentera gärna!

