205: Omaka (363/366)

Varje gång jag har sorterat tvätten så har jag en sån här liten hög med OMAKA sockar. Men för varje gång jag sorterar så förändras den lite grann… Någon socka hittar sin make, men en ny kommer till. Kan någon förklara detta fenomen?

Det här inlägget postades i DECEMBER. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 205: Omaka (363/366)

  1. Gabriella skriver:

    Ja jag har fått en hel låda full med omaka socker, men jag har också fått beviset att tvättmaskinen äter verkligen strumpor. Och nu är den trasig 😦 Blir att köpa en ny på rean

Kommentera gärna!

