347: Vitt (2/366)

Nästa bild i ordningen… Jag knycker några minuter vid datorn under lunchen. (Förresten, inte behöver jag knycka. Det är ju mitt jobb att hålla mig uppdaterad inom det här området: bild, text och blogg…)
Nå, här kommer i alla fall mitt bidrag på temat VITT – julgruppens vita amaryllis som slog ut på trettondagen. Ingen närmare förklaring till val av tema behövs, eller hur?

Det här inlägget postades i JANUARI. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 347: Vitt (2/366)

  1. åh vad skoj att du hängde med i utmaningen…
    Lägger till dig i min blogg lista!

    Vitt e vackert….

Kommentera gärna!

