38: Doft (217/366)

Schersminbusken blommar för första gången i år, och jag har satt in en liten bukett i badrummet, faktiskt i tandborststället som visade sig vara ganska opraktiskt att ha tandborstarna i… Blommorna sprider en härlig, somrig DOFT omkring sig.

Det här inlägget postades i AUGUSTI. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 38: Doft (217/366)

  1. Charlotta skriver:

    Perfekt val av bild till doft-temat! Jag kan ju inte säga att du har härmat mig – för jag har ju inte publicerat min tolkning ännu. Men jag har förberett den så jag hoppas att du inte tycker att det är jag härmas. 😉

  2. Ullagunni skriver:

    så fint det blev, och så doft dessutom!!!

  3. Annika skriver:

    Vackert att piffa upp även badrummet med lite goddoftande blommor

  4. Lena skriver:

    Ja de luktar ju så gott ! Fin bild !

  5. Monica skriver:

    Mmm känner doften, tycker den påminner om smultron.
    Fin bild.

Kommentera gärna!

