161: Lina (348/366)

När jag sitter och arbetar vid skrivbordet på jobbet föredrar jag att sitta på fast LINA. Det blir färre avbrott och säkrare uppkoppling då – och naturligtvis färre krafttuttryck av den typen som brukar höras när jag märker att jag är utkastad från nätverket… 😉

Det här inlägget postades i DECEMBER. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 161: Lina (348/366)

  1. Charlotta skriver:

    Om det bara berodde på anslutningen till datorn skulle jag vara glad. Någonstans på vägen hit är det glapp i telefonledningen och gamla ”televerket” hittar inte var felet är eftersom det bara är avbrott ibland när det är fuktigt… Grannarna pratar om att investera i fiber, kostar ”bara” ca 25000 per hushåll om alla går med. 8-| Som hittat?

Kommentera gärna!

