304: Synvilla (23/366)

Här kunde man ju tro att jag var på varmare breddgrader och satt och lyxade mig vid stranden intill bodegan med solstol och drink.
Nix pix, det är en SYNVILLA! Jag är på SPA på Pite Havsbad, och det här är solterrassen! Bodegan är en kuliss, havet en fototapet och drinken i glaset är vatten som jag har trixat lite med i PSP…
Men det var varmt och ljust och avkopplande och en fläkt blåste varm vind på mig, och jag TYCKTE nog att det doftade salt hav i luften…
Och jag började längta väldigt mycket efter en solsemester.

Det här inlägget postades i JANUARI. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 304: Synvilla (23/366)

  1. Så sköööööönt det ser ut!!

Kommentera gärna!

