173: Makro (43/366)

Nu testar jag mitt nyköpta MAKRO-filter på ännu en stackars tulpan som får möta sitt öde i mitt ljustält. (Å andra sidan får den ju evigt liv här på bildbloggen ;-))
Ett filter är ett billigt alternativ till ett äkta makroobjektiv – mitt som förstorar 4x har jag t.ex. givit under en hundring för…

Detta inlägg publicerades i FEBRUARI och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 173: Makro (43/366)

  1. Anne-Lie skriver:

    Snyggt! Kan du visa hur det funkar nästa gång vi träffas? Funderar på att köpa ett makroobjektiv, men de är ju så förbålt dyra. Bilden blev kanonfin 🙂

    //Anne-Lie

  2. Uddenhäxan skriver:

    Vilka härliga färger det blev!

    Vad har du för diameter på objektivet? Har några close up filter (1,2,4 & 10) men dom är till 67 mm

  3. Fint foto och tack för tipset om filter !

  4. Maria skriver:

    Vackert!
    Säger bara en sak, man kan aldrig ta för mycket makro-bilder.

Kommentera gärna!