246: Rulla (241/366)

Idag blev det tortillas till middag. Det åt jag för första gången för ca 30 år sedan när vi bodde i Los Angeles, där det till och med fanns en snabbmatskedja med ”korvkiosker” som bara serverade texmexmat och som hette ”Pup’n’taco”. Aldrig kunde jag väl tänka mig då att var och varannan svensk familj skulle ha tacos eller tortillas på menyn, ofta som traditionellt fredagsmys… 😉
Här är då fyllningen utlagd på tortillan, och nu ska jag bara RULLA ihop den och äta.
PS: Jag spiller ALLTID! DS

Det här inlägget postades i SEPTEMBER. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 246: Rulla (241/366)

  1. Charlotta skriver:

    Att spilla hör väl till när man äter tortilla eller tacos…? 😉 Smart tematolkning!

  2. Tänkte just att spilla hör väl till 🙂 Såg att Charlotta tänker lika, så då är det så 😉

Kommentera gärna!

