98: Gårdagens (103/366)

Jag fotograferar väldigt mycket som ni kanske förstår. Jag har nyss köpt mig en ny digital systemkamera – bytt upp mig från en Canon EOS 400D till en 600D. Men i en låda i garaget hittade jag min första systemkamera, inköpt på våren 1981. Så här såg GÅRDAGENS modell av Canon ut, en AV-1. (Vi flyttade till USA på hösten, och under året vi bodde där tog jag ungefär 2500 bilder totalt, då i form av dia eller vanliga färgbilder. Nu tar jag nog 1000 bilder i veckan, tror jag…

Det här inlägget postades i APRIL. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 98: Gårdagens (103/366)

  1. monapihlse skriver:

    Vilken vacker kamera, en sådan har jag aldrig sett förut.

Kommentera gärna!

