231: På mitt bord (24/366)

Idag fick familjen stå ut med en stunds fotograferande vid frukostbordet eftersom jag hade bestämt mig för att ta några bilder av min lördagsfrukost. På lediga dagar hinner vi ofta lyxa till det med juice och ägg och annat gott, och då ser det ut så här PÅ MITT BORD…
(Men den stora tekoppen som här i huset går under namnet Baljan är alltid med!)

Det här inlägget postades i JANUARI. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 231: På mitt bord (24/366)

  1. Så gott det ser ut!!

    Jag jobbade på Furunäset och pluggade till förskollärare i Luleå

Kommentera gärna!

