50: Fel adress (297/366)

Nu tänker jag lägga på ett kol så att jag klarar fotoutmaningen för 2012! (Om jag lägger in två bilder om dagen resten av året är jag i hamn.)
Mina kollegor från jobbet och jag har varit på en studieresa till USA, och jag kom hem med 770 bilder i kamerorna. Därför blev det ganska många bilder från Amerika här, blandat från Las Vegas och Los Angeles, men jag hoppas att ni har tålamod med det. Det sägs ju att den som gör en resa har något att berätta. 😉

Jag var rätt fascinerad av ”julplanteringarna” i Los Angeles. Här blommar rosor samtidigt som man julpyntat palmerna. Eftersom jag ogillar vintern rätt starkt börjar jag tro att jag bor på FEL ADRESS…

Det här inlägget postades i NOVEMBER. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 50: Fel adress (297/366)

  1. Gabriella skriver:

    Det är bara kul att se alla bilder från resan 🙂

  2. Jo, vill man ha sådan planteringar i jultider då gör man nog det 😉
    http://fototrillian.blogspot.se/

Kommentera gärna!

